Håår!

Tänkte dela med mig av några tips för att få voym. Detta är någonting jag tycker alla borde ha. Detta har jag provat på mig själv och även kunder i salongen. Dom här produkterna är magiska!  Älskar <3

 Volume Body me ( om jag inte minns fel.  Detta kan du använda att föna i, helst med fönborste för att få upp volumen från hårbotten. Du kan också föna som vanligt.



 Dust it.  Jag var väldigt skeptiskt från början av detta. Men jag använde det på helt fel sätt.  Ett tips är att du tuperar håret samtigt som du häller lite i hårbotten.


Björn Axen volume master. Som lyfter håret från hårbotten och skapar volym. Funkar med gamla krustångar också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0