Fransförlägning.



Läste en blogg nyss och fick inspiration. Ögonfransförlägning, Gud va fint det är.
Skulle så gärna vilja ha själv, och dessutom lära mig att göra det på andra!
Fick en idee om att kanske gå en sådan utbildning och lära mig, Synd bara att jag är så jävla fattig nu  :P 

Åh  vad irriterad jag är nu, klias i fingertopparna! så tråkigt att gå arbetslös,  Vill verkligen ha jobb i Norrköping.. Någon som känner någon som jobbar som frisör i Norrköping ?  Vill så gärna ha ett jobb, verkar omöjligt.........

Kommentarer
Postat av: anna

Sök på Bella Happy Eyes på facebook där finns hon :-)

det är hemma hos henne än så länge! :)

2011-01-13 @ 19:05:39
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0