Helluuu!!!

Är i Norrköping, vart det en vecka nu. Och i Måndags så var jag på jobbintervju, jag hoppas verkligen att jag får jobbet! hoppas verkligen på det men jag kan ju ha oturen att dom hittar någon mer erfaren som kan allt det där. Då kan jag nog inte flytta hit, för jag har sökt så mycket frisörjobb nu och jag har inte precis lusst att lägga ner min dröm bara för att det inte finns nått frisörjobb i den här staden. Vill inte bo i äckel Sundsvall ;/ blääääe.
Klippte min lugg förut, hade så fruktansvärt tråkigt, så den blev några cm kortare ;D hehe.
Min äksling fyller år idag också, så ska strax göra han fin, platta håret ;)

Kommentarer
Postat av: anna

åååh fiin:)

2011-02-16 @ 18:29:39
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0