Hår och smink

Låt håret växa, det ska vara långa hår. Flätorna håller i sig, så en lös soft fläta på ena sidan eller en hög svans bara.
Vem älskar inte långt hår? Det är så jävla fint, man kan göra så mycket med håret. ÅHH drömmen.
Jag har försökt spara ut håret nu en längre tid, jag har inte märkt att det direkt blivit längre utan det blir bara tjockare, så hmm kan bli en hårförlägning i sommar, isf clips så klart! Skulle aldrig i mitt liv utsätta mitt hår för keratinvax igen, aldrig någonsin. Man tappar så fruktansvärt mycket hår efteråt. långre hår ska jag iallfall ha ;) såå vackert.
mjuka pasteller, rosiga vårkinder med glossiga läppar ,Sotade ögon, färgstarka ögonskuggor.
Jag kommer nog följa sminktrenden eftersom att jag är så intresserad utav smink. Mycket smink är snyggt det älskar jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0