fan för dålig hy och munsår.....






När man äntligen fått bra hy som jag har ungefär 3 dagar i månaden då dyker munsår upp, frääsht och härligt!!!
Åh så jävla typiskt, jag ska till Norrköping i morgon såå då lär man ju knappast få någon puss..
Snälla gud gör så det här gåt bort tills imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fattar inte varför jag har kvar den här bloggen, det är endå typ inga som läser den längre och jag har inget intressant att berätta i mitt tråkiga liv för tillfället. Använder mest bloggen för att ladda över bilder eller skriva av mig så den lär ju bli kvar ett tag till iallfall.

En possitiv sak är att jag ska på jobbintervju på Måndag i Norrköping :) sjuk kul! får hoppas på det bästa Jag saknar ju frisöryrekt som fan, speciellt alla kunder man hade. Känns som det var en evighet sedan jag färgade håret på någon eller klippte nån riktigt snyggfrisyr!! Så jag hoppas jag får det härjobbet :)


/ Puss Idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0