Isklumpar och färgat hår


Färgat håret :)


Imorse var jag verkligen så jäkla trött, hade gärnat velat ligga kvar 3 timmar till, men icke!! Jag gick upp och åt frukost och åkte i väg till skolan.

Det hände världens sjukaste sak i skolan idag. Vi har fönster i taken, och där uppe finns det gubbar som skottar ner snö till backen, men istället så  kastar dom på våra fönster, och det låter som det är en jordbävning inne. Rätt som det är så spricker fönstret, och det går sönder.
Det är alltså glas och stora is klumpar som faller ner på våra golv. Tack gud att ingen av oss fick den i huvudet! Då har vi varit 16 mindre i gruppen eller till och med färre. Efter denna olycka var skedd, var vi tvungen att gå in i salongen, för vi kunde inte vara kvar i teorisalen. Så vi fick färga håret på varandra istället.


Jag färgade Sofis hår svart, det var jättefint. Och Hanna min lärare la en nyansering i mitt hår = färg som man lägger i blötthår, Ville få bort det gula från håret, och det vart jätte fint :)

Efter det fick vi sluta och jag åkte hem och städade ( tyckte att det behövdes.

Ikväll ska jag antingen träna eller bara tare lungt och se på vampires diaries.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0