Home


Till helgen kommer jag hem till Sundsvall, då får jag äntligen träffa min familj <3 Och dom närmaste vännerna! Längtar jättemycket. Nu vare exakt en måndad sedan jag var hemma och hälsade på, och det känns verkligen, jag behöver komma hem, komma på andra tankar än bara skolan. Jag är trött och tycker allt är jobbigt, fy så mycket det är. Hafft färgteori i veckan och vi lär oss hur man slingar med folie osv. Det är nya saker hela tiden vi ska lära oss men fasiken va kul det är och man lär sig massor men det är jobbigt just nu, näre är så mycket nya saker hela tiden. Jag behöver helt enkelt komma hem. Och på Måndag blir det nytt, vi börjar med sminket. Det klias i fingarna, jag vill sätta i gång nu!! Till veckan kommer jag garanterat ha med mig kamran och knäppa kort på allt vi gör =) Kika in då vettja.

Om det är någon som behöver toppa sitt hår så kan jag klippa er billigt ;) 100 kr 


 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tråkigt att inte träffa dig i helgen. Men till påsk

ses vi. Sköt om Dig tills vi ses,Kram från mig

Mormor

2010-03-15 @ 08:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0