Har blivit dålig på att blogga


Har sällan tid att blogga eller lust! Jag har ingenting speciellt att skriva om. Jag går bara i skolan och på fritiden och helger umgås jag med olika människor. Dom senaste helgerna har jag festat och sedan vart i Norrköping. 

Iskolan har vi börjat klippt nu på riktiga människor och det är så grymt kul! Hade min 3dje hårmodell idag och det gick superbra. Det är så mycket lättare att klippa på en riktig människa än en tråkig docka som man tappar på golvet stup i kvarten.

På Onsdag far jag hem till Sundsvall igen, det ska bli roligt att få träffa familjen och att få långhelg, gud va skönt!

Slänger in nån bild och text, då jag har lusst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0