Sommarlov på Fredag :D


Nyss hemkommen från skolan. Började morgonen med att träna fönvågor till en klassiskherrfrisyr. Det gick sjuktjäkla bra, skönt när man äntligen börjar fattanågonting och att det börjar likna vågor. Det var precis som allting bara vände, nu äre bara att träna att få dom så raka och snygga som möjligt ;)

Sen på eftermiddagen fick jag en supergullig kund som ville färga utväxten, samt toppa sig, det vart sjukt jäkla bra det med :D

På Fredag får vi sommarlov i 2 veckor så då hade jag tänkt att komma upp till Sundsvall. Har en bröllops sminkning, samt uppsättning som jag ska göra på mammas arbetskompis på lördag, så det kommer bli sjukt roligt. Så passa på nu att höra av er tilll mig om ni vill ha era ögonbryn noppade, färgade eller vill bli klippt samt sminkad. Jag kommer kanske inte vara hemma fullt 2 veckor men är ni intresserade så hör av er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0