heloj


Malin, Alexandra, jag på Stadshuset för nån helg sedan.

Gatufesten

Då är mitt lov snart slut, snart dax att återvända till salongen och klippa.
Varit ledig 2 veckor snart, börjar på måndag. Denna vecka har jag vart i Norrköping hos Jonathan och i morse var det dax att åka mot Sundsvall över helgen.. Blä det går så fort, hade velat hafft 2 veckor till, men det är endå inte långt kvar tills jag och jonathan drar till kroatien, vilket som ska bli väldigt mysit.  Men men snart är skolan slut och jag tar examen :)   Ni som är intresserade att vara med på mitt slutprov i stockholm kan gärna höra av sig, det jag behöver modeller till är Klassiskherrfrisyr, valfri damklippning, permanent och en långhårsuppsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0