Vem är det?

Nu måste jag berätta en sak. Ni får tro exakt vad ni vill men jag kan lova att jag verkligen kännde obehag och iaktagen.

Den här händelsen hände mig för unge fär 5årsedan då jag var nyinflyttad i Granloholm.
Det var den första veckan som jag sov där. Det var natt och jag låg och sov men jag  kommer i håg att jag vaknade av att jag kännde mig iaktagen. Jag kännde mig rädd och hjärtat slog fort kommer jag ihåg. Jag kollar runt i rummet och försäkrar mig att ingen är där, sista stället jag kollar på är dörröppningen, där stannar min blick i nåra sekunder. Det jag är för mig att jag såg var en äldre kvinna. Jag dök ner undertäcker och låg och svettades och var verkligen livrädd. Jag öppnar täcket lite och tjuvkikar, Det var ingen där, men jag kan nästan slå vad om vad som helst att jag såg någon. Jag somnade nog till slut.  Dagen efter förklarade jag för min mamma om vad som hänt och hon sa att det var hon som kollat till mig ( det sa hon bara för att lugna ner mig för jag fick reda på sanningen för 3 årsedan, det var inte hon som kollat till mig.

Och så händer det igen?

Igår kväll så hade vi främmande och det var en liten tjej här på 3 år som var med mig i mitt rum.  Jag satt och pillade på datorn och vad hon gjorde det vet jag inte riktig men hon pillade väll på allt möjligt som var i mitt rum. Rätt som det är känner jag samma obehag som jag gjorde den där natten för 5 årsen och i samma sekund så kommer den här lilla tjejen springades intill mina ben, och sträcker upp händerna och hon ser verkligen livrädd ut, rätt som det är så pekar hon ut mot dörröppningen och hon sa något som jag inte ritkigt kan tyda ritkigt men nått liknade " dä vaj nå dä" = Det var nån där?  Jag vet faktist inte vad hon menade men jag fick verkligen rysingar och jag vart jätterädd. Jag har liksom inte velat tro på mig själv om det jag "tror" att jag
såg för 5år sedan men när detta händer så vet jag faktist inte vad jag ska tro länge.

Jag sprang ner påengång med henne och berättade för mamma ( hon tror på mig) däremot hennes föräldrar måste trott jag typ ljög eller nått. Jag har hört att barn är mer motagliga att se saker? :(  Jag vet inte alls. Detta är bara så jävla äckligt.

Men vem är det?

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

OMG! :O

Jag tror dig! Du borde ta dit ett sånt här medium och kolla :)

Jag har oxå hårt att barn kan se sånt.

2010-01-07 @ 20:00:20
URL: http://nogg.se/fridiis
Postat av: Anonym

Jaa jag vet. :O men grejen är att jag inte själv är så rädd jag tycker bara det är äckligt. och det som hände för typ 5 årsen jag kan inte ritkigt tro på det, även fasst jag är helt hundra på att jag såg nån.

men man kanske borde ta hit ett medium och ta reda på sanningen. Fasst jag vet inte om jag kan sova nå mer här om jag får reda på att det är sant:P

2010-01-08 @ 12:36:27
URL: http://heyidisen.blogg.se/
Postat av: Frida

Nä gud jag förstår!

2010-01-08 @ 21:16:46
Postat av: angelica

Jag förstår hur du känner! Har varit med om samma sak. T.ex en gång så skulle jag platta håret, sen såg jag en svart skugga fara förbi mitt rum (min dörr var öppen) och då kom jag att tänka på att min syster säger jämt att hon ser någon som går in och ut ur mitt rum. I samma veva så börja min tak-lampa snurra. Blev svin rädd och sprang ut, ringde en vän som följde mig in igen. Sen händer det massa små saker som att mina armband som hänger i ett smycke-träd ramlar ner. Eller att jag känner mig ofta iaktagen osv. Såg en man stå bakom min mamma osv. Men eftersom det inte händer dig så ofta så kan det vara t.ex din gammel mormor eller något som bara kollar läget hemma hos er. Vad bra att du ej känner dig rädd för det ska man inte vara, för dom vill inget ont :) isåfall hade dom redan gjort något som störde dig. Mina föräldrar tror mig inte och vill inte ta hit ett medium men det hade varit sjukt kul att veta vilka som är här liksom. Även fast jag har en aning om en av dom kan vara (mannen som stod bakom mamma). Tänkte bara dela med mig lite :) ha det bra! / Angelica

2010-01-18 @ 04:09:40
URL: http://anelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojj det lät obehagligt, om du sett och märkt något hela tiden och speciellt när inte dina föräldrar tror på dig.



Jag har iallfall tur min mamma tror på mig och det är jag väldigt glad över. och I mitt fall,den där tanten eller kvinnan jag såg för många år sedan hon hade svart hår, och känner ingen som har dött som hade svart hår.

2010-01-19 @ 13:11:33
URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0