Gott nytt

Vi var först hemma hos My och Peter och käkade en riktigt god middag, Laxrullar med romsås och kroketter. MUMS! Efter den goda middagen spelade vi spel och drack gott. Sen slog det till, jag och My stod vid karokern och rockade loss!  Sen fick vi för oss att vi skulle fira nyår i stan, så vi beställde en taxi. Vårat nyår firades på en parkeringsplats vid bion 10 minuter tidigare tolvslaget, ( Vi tog fel på tiden )  Fullare vart vi, och vi fick för oss att vi skulle in på krogen. Tyvärr kom inte jag in på Mys pass, snyggt försök! HAHAH.. Slutade med att polisen kom och hämtade oss men Peter kunde tyvärr inte vara tyst så vi fick sova på olika håll i natt. Ni kan ju gissa vart han fick tillbringa natten på, fem stjärnigt hotell ?;)

Det var en jävla bra nyår, enda tills vi fick för oss att gå in på krogen vilket som var jäkligt dumt.

Just det,  Då jag kom hem var jag ju jäkligt förbannad så jag tänkte ringa och skvallra för peters bror :S Fattar inte vad jag fick den dumma iden i från, Jo jag ringde ju han och han svarade tyvärr,  den var inte ren svenska direkt som jag pratade. Skämmigt!! GUUD  jag ska inte DRICKA!!

Nu kommer det nåra bilder :)













Glad tjej, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0