Färga eller inte.



Jag är sjukt sugen på att göra fler ljusa slingor i håret.  Isåfall hade jag tänkt mig att färga det själv, hemma alltså. Men jag är så sjukt rädd om mitt hår, har inte färgat mitt hår själv sedan ett år tillbaka , det är för att jag väljer hellre frisören i första hand eftersom att det sliter mycket mindre på håret. Men nu har jag fan inte råd, jag var sist hos frisörn för typ 1 månad sedan.

Varför ska jag alltid få såna här panik tankar att jag verkligen måste färga håret? Jag trivs ju i min hårfärg som den är nu, men endå får jag såna här panik atacker och då går det oftast inte att ändra på.

Ja ni får väll se om jag färgar det eller inte.


Fa n  jag jobbar ju i morgon. Åh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0