Balsamspray

I vanliga fall brukar jag jämt borsta håret innan jag går och lägger mig, nyårsnatten glömde jag helt bort det vilket resulterade tovigt hår. Det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv, jag trodde helt seriöst att jag skulle få klippa bort toverna, och eftersom att jag hade massa hårspary och hårvårdsprodukter i det så vart det ju så klart 1000 gånger värre än vad det i vanliga fall kan bli.  Sen igår morse har jag inte vågat duscha mitt hår fråns att jag fått ur alla tover. Balsamspray från scharzkopf räddade allting, TACK!!  nu har jag lent och fint hår igen..






Den röda till vänster är en balsam-spray för färgat hår.
Den gröna till höger är en balsam-spray för skadat hår.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0