Toppat mig



Precis kommit hem från skolan. Var fan ett under att jag kom fram till skolan eftersom alla tåg och bussar varit inställda pågrund utav snövädret. Jag stenvägrade inställningarna i morse och gick ut i kylan -20, stog i typ en halvtimma och väntade, det kom tillslut ett tåg som tog mig in till skolan, så det var perfekt ;D

Hanna (min lärare) toppade mig idag, hon är så snäll =) Vart supernöjd och nu känns håret så mycket fräschare.
Hann även klippa lite på min klippdocka, vi ska forsätta med det imorgon, längtar sönder.

När jag kom hem från skolan gick jag och handla fikabröd, smör, mjölk, pålägg osv. Och gjorde även ordning thaigryta, som man kan köpa färdig på ica. Strimmlade även ner lite kyckling, och nu har jag mat för hela veckan, haha. Lär aldrig vilja äta kyckling mera för fy-fan vad mycket det blev..

Och nu tycker jag att jag är värd att få gå till solariumet nedan för mig. Ja det tänkte jag unna mig själv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0