Skolan/ stan

Skönt att vara hemma, äntligen. Har så frusktansvärt ont i magen.
Idag i skolan var det väldigt lungt. Våran lärare Hanna var sjuk så vi kunde inte forsätta med klippningarna :( Men istället gick vi och köpte godis och slog på frisörfilmer, sedan har vi bara slappat hela dagen. Följde med Sofi på stan och vi kollade i alla affärer. Fick min lön idag och bara därför så hittade man ingenting speciellt, men det mådde min plånbok bra utav. Kom hem med en tröja och smink iallfall :)

Jag längtar tills helgen kommer, en dag kvar! Jag älskar att vara i skolan men jag känner verkligen för att det ska bli helg.




Nytt smink från i.d. Jag testar alltid något nytt, men fastnar oftast aldrig för något som jag håller till mig länge. Jag hoppas detta stannar, det verkar vara superbra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0