myspys


Godmorgon. Vaknade 10 idag, fyfan va skönt att sova ut. Jag brukar ju kliva upp 6 varje morgon på veckorna, så att sova fram till klockan 10 är verkligen sovemorgon för mig.

Igår kväll gjorde jag inte allt för mycket. Jag skulle ju kanske ha träffat Pontus men så vart det tydligen inte. Jag gick istället till affärn och köpte glass, apelsin. Fyfan va jag var utråkad igår, BORRING!! gick och la mig 12 liksom!! Jag hoppas dom andra helgerna i Stockholm blir bättre, annars kommer jag att dö av utråkighet.
Fasst i för sig så ska jag ut med Elin ikväll och de har jag längtat efter hela veckan, jag vill ha fäst!!

Fan va dåligt väder det är, jag funderar endå på att gå ut och gå för seriöst jag börjar fan bli fet och lat. Orka inte gymma heller, känner mej sjukt sliten redan, för tänk om det är någon snygging där. Eller ska jag gymma? Beslutångest.

Hörshej!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0