Klipp klipp


Bild brist. Jag ska köpa nya batterier i morgon till min kamra, för dom senaste dagarna i skolan då jag slagit på kamran, så har min kamra bara dött. Kassa batterier alltså.

Idag iskolan fick vi äntligen börja klippa ( på dockor alltså, Sjukt kul att äntligen få sätta igång. Men det var svårt vilket jag inte trodde det skulle vara. Många klippte sig i fingarna, bland annat jag såklart!. Jag går med plåser runt mina händer och tycker synd om mig själv.

Har en fullspäckad vecka. Vi ska lära oss olika klipptekniker samt ha teori och på fredag ska vi ha egenhårvård och då ska vi färga håret på varandra.

Köper batterier i morgon och laddar in massa bilder då jag har tid =)

Kommentarer
Postat av: josefinananana

uppdatera oftare, man blir ju nyfiken på vad ni gör :D

2010-02-16 @ 09:55:14
Postat av: Anonym

haha, jag ska :D:D jag är bara seg!!

2010-02-16 @ 18:48:51
Postat av: nathalie

färga håret grööönt på någon :D snälla!

2010-02-16 @ 22:29:46
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0