Jag vill ha vår.


Tjena allihopa!

Veckan har varit tung, tidiga mornar och sena kvällar, jag trivs iallfall sjukt bra. Skönt att få in rutiner i sitt liv och göra nått man tycker är super kul. I veckan har vi tränat mest på praktiska saker och även en hel dag från 9 till 5, teori!  I helgen har jag även passat på att träffa Niklas och varit med Elin. Elin visade mig stan i går, och vi gick och kikade och jag hittade en vårjacka som jag fick med mig hem, den var jättefin typ enkel variant. Sen for vi hem och kikade på fucking åmål, och fy helvete vad vi garavde så jävla töntig film, fjortisfilm. Vi gick och la oss runt 1 tiden.

Imorse vaknade jag klockan 9, tog fram böckerna från skolan och satt i gång att plugga. Tog ett bad och gjorde ordning frukost också. Idag ska jag ha tvätttid klockan sex, senare ska jag och Elin på gymmet och pumpa våra små armar, haha lite skrattretande sist jag tränade, för fytusan vad jag är svag,en armövning klarade jag bara 5 kg hahahaha.


Ska ta med mig kamran till skolan i veckan, så kommer säkert dyka in nå bilder nu i veckan =)






Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej, älskde unge! Jag tycker Du är jätteduktig.Jag

är så stolt över Dig. Det skall bli kul att få se

lite fler bilder på >Ditt nya liv. Ha det så bra

och sköt om Dig. Kram från mig:Du kanväl skicka

några rader på min hotmail.

2010-02-08 @ 09:38:03
Postat av: Ida

Hej sötmormor. Tack så mycket. Jag har tänkt på dig att jag skulle ringa men ej hafft tid. Jag ringer dig i morgon då jag sitter på tåget från skolan. Puss puss!

2010-02-08 @ 19:34:19
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg. Och en lite annorlunda hästblogg.

Kolla gärna om du gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen gör!

Kram

2010-02-08 @ 21:02:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mormor

Grattis på Evelinadagen. vi ses på lördag.

2010-02-12 @ 07:56:25
Postat av: Mormor



En kram på ALLA HJÄRTANS DAG

2010-02-14 @ 09:41:58
Postat av: Mormor

vad tjusig Du blevi håret. Hoppas att allt är bra.



Jag tycker att svinryggen blev skitbra.

2010-02-20 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0