Igår





Hade det riktigt kul igår och inatt. Började kvällen med att äta mat hemma hos Elins pappa, och sedan fixade vi oss, mötte vi upp Elins kompisar och åkte vidare till festen. Vi dansade loss drack en aning för mycket. Tappade bort Elin i natt och det vart allmänt kaos. Jag hade ingen telefon och inga hemnycklar för dom hade jag glömt hemma. Jag sov över i Enskede hos en, och i morse fick jag panik det enda jag tänkte i mitt huvud var " vart fan är elin, och hur tog hon sig hem? lever hon? Och jag kunde inte ringa, jag sökte hennes nummer på hitta.se och det fanns inte, PANIK! Jag var dessutom tvungen att åka och kolla vart hennes pappa bodde men jag hittade aldrig huset, letade i typ 2 timmar?.. Så jag fick åka tillbaka där jag bor och det var bara tur att Monnika var hemma, för jag var riktigt slut då jag kom hem. haha fyfan vad handikappad man är utan telefon? Vad gjorde man förr alltså? när varken internet eller mobiltelefon fanns? Den tiden hade inte jag velat leva på.

Nu är jag iallfall hemma, toog ett skönt bad då jag kom hem, och jag har blåmärken på mina armar? Vafan har jag gjort?.. Ja nästa gång tar jag nog det lite lugnare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0