det är fredag idag :D



Idag är det fredag wooho!! Idag iskolan har jag klippt klart på min docka, den vart as bra ;D Kanske att jag börjar fatta nått nu, haha. Efter det så shamponerade jag Sofi och stylade hennes hår lite smått. Fick sluta klockan halv 2 idag och då drog jag in ensam till Täby och kollade i Gallerian. Hahahaha mitt lokalsinne! jag yrade bort mig, fick till och med smsa Elin och fråga vart gina låg, jag lovar att jag gick runt runt i en cirkel innan jag hittade stället. Och när jag skulle ut så fanns det ju säkert 3 utgångar och jag letade såklart efter där jag gick in, från början för någon annan väg vet jag inte.. Så det tog säkert 10 minuter. Aja nu är jag hemma iallfall jag tror jag skulle åka in till stan och träffa Pontus och hanns kompisar som han bor med, men jag vet inte? Aja imorgon blir det fest iallfall med Elin, sjuuukt taggad ;)


Skjorta,( fick googla på det så jag stavade rätt hähä. ) nagelack och jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0