Min blogg suger

Jagvet. Jag är dålig på att uppdatera bloggen, och när jag väl gör det så laddar jag bara in en bild på mig själv, haha :`) Men ska försöka vara lite mer social här, vi får se hur det går med den saken.



Igår kväll umgicks jag med några från klassen, vi drack vin, och det bjöds på showdans, Veronica och Linnea var galna!! haha..  Efter några glas tyckte jag det var dax att röra på sig och åka hem, 1 timme tar det för mig att åka hem... Fick nästan dra i ögonlocken för att inte somna på tåget.. Nä fyfan det var hemskt..

Idag fyller Monnika år, så då blire väll vin och galenheter ikväll igen =)

Kommentarer
Postat av: veronica

En timme?! Gud din stackare. Galen, det har jag aldrig varit förr, det har du nog fått om bakfoten haha :) Men du, jätte roligt att du kom trots den långdragna hemfärden ;)

2010-04-21 @ 21:09:13
URL: http://vvsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0