Stan, birsta, jobb, sola


Idag har jag varit med Rossi hela dagen, gud vad roligt det var att träffa henne. Så långt mellan gångerna. Hur som helst så gick vi först på stan en väldigt kort stund, sedan åkte vi vidare till Birsta. Har laggt undan en lepoard tröja tills i morgon som jag förmodligen kommer att handla, funderar även att färga håret i morgon, fasst jag har inte bestämt mig än. Vad ska jag göra?

Sedan vart det jobb som vanligt, har verkligen ingen motivation till det längre. Känns bara tråkigt och meningslöst att jobba, dessutom trött och sliten som ett djur. Kämpa det gjorde jag iallfall tills jag gav upp och hittade något annat kul att pilla på nämligen gem, roligt tidsfördriv.

Efter jobbet mötte jag upp Nathalie utan för 2 Bleka Kompisar. Vi solade i 12 minuter. Lätt värt det för nu är jag brun och fräsch. Undra om jag ska smeta på mig lite brun utan sol också. Hmm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0