Sjuk


Helt snevriden idag.. Sjuk.

Hemma idag från praktiken. Jag är sjuk. Halsont, ont i huvudet. För övrigt, det är inte bara kallt och mörkt och färgade löv ute, dessutom börjar mörket sänka sig över människornas sinnen. Höstdepp, någon som känner igen sig? inte sommar längre, utan nu är det höst. Alla eller många börjar bli deppiga, vintern är så nära. Fy sjutton.

Peter for nyss. Han kom hit med halstabletter, piggilin och choklad. Vilken kille alltså! Kan säga att det verkligen uppskattades. Tack. Tro inte nu att jag är jätte sjuk att jag ligger i feber osv, är bara krasslig och väldigt trött.

Ikväll Tänkte jag faktist bara tare lungt. Svepa in mig i en filt.. Jusst det mitt nyaste windows 7. är bäst !! 

 


Kommentarer
Postat av: Peter

Ja du får inte vara sjuk ju.. :(

2009-10-22 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0