Marykay hudvård


Oh herregud så bra detta är :)

Kommentarer
Postat av: villekillesnillepille

Jag har den där som är imitten:D fett skön scrub!<33

2009-10-21 @ 19:21:24
Postat av: IDAAA

jaaa :D underbar

2009-10-21 @ 19:30:13
Postat av: vilma

skulle vara kul att veta hur länge du har använt produkterna?

jag har provat både den rosa och den lila serien och i början älskar man det för man blir så len i ansiktet och känner sig slät.men efter nån månad tyckte både jag och mina 2 kompisar att man fick mer täppta porer och om man slutade använda blev det värre.Det verkar alltså vara beroende-framkallat för huden.Nu har jag varit utan i 3 månader och inte förns nu börjar min hud bli bra och återgå till sitt ursprungliga skick:-P

Tänkte bara ge min recension.mvh vilma

2009-10-23 @ 20:27:01
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: vilma,igen

Men foundationen har jag inte slutat med!den är världsbäst!!:-)

2009-10-23 @ 20:28:57
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: IDAA

Hmm. jag har använt det sen ett halvår tillbaka :). Älskar det verkligen, har du testat några andra produkter från mary kay?

2009-10-24 @ 20:22:51
Postat av: vilma

Jaha...du kanske är mer nogrann med morgon och kväll då,vilket jag ju vet att man måste vara:-P eller så beror det väl på hudtyp.Tycker det är så tråkigt att den inte passade för mig..

Ja,jag har testat deras den där kristall-peelingen,men bara en gång men den var riktigt bra!!Och deras set för händerna,den gillade jag:-)

2009-10-25 @ 02:56:28
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: IDAA

Du kanske inte hade rätt grejer för just din hudtyp.

Själv så tog jag fel jag hade först för "torr och normal hy" Märke så klart ingen skillnad, efter som att jag har egentligen " fet hy". Men nu har jag den för Fet hy och känner och märker resultat =)

2009-10-25 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0