Innan du sminkar dig




1. Rengöring och ansiktsvatten.

2. Dagcreme såklart – gärna en lystergivande.

3. En ögoncreme med lätt concealereffekt som ger en perfekt finish.

Nu har du en bra start på dagen, sätt i gång och sminka dig. Du känner dig så fräsh :).

För att optimera ditt resultat och få naturlig hy så är det nu dags för att ta fram foundationborsten och buffa på lite foundation - Som ger dig en jämn hud. Avsluta med puder för att fuska fram en fin solbränd färg och ännu mer lyster. Det hela avslutas givetvis med en fuktspray i ansiktet, för den perfekta finishen. 10 minuter senare är du redo att starta dagen med perfekt hy och ett leende på läpparna. ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

vad använder du för ögoncreme? och visst använde du rengöring och sånt från mary kay? är inte det ganska dyrt, eller är produkterna dryga? jag använder clinique men jag vet inte om jag ska byta.. har problem med hyn och får lätt finnar :/ kan du rekommendera nåt speciellt då? tänkte eftersom du är på smink avdelningen på åhlens :D

2009-10-22 @ 06:42:07
Postat av: Anonym

Jag använder rengöring och dag kräm från mary kay, som räcker ett halvår ungefär. Visst är det dyrt, men jag har turen att min mamma säljer det så jag får det av henne. Ögoncreme har jag från clinique.



Vilken hudvårdscreme som fungerar bäst på just dig är väldigt svårt Du får helt enkelt testa dig fram. Det dyraste är inte alltid bäst. Och sen ska du ju tänka på att rengöra din hud ordentligt, annars spelar det ju ingen roll. Jag tycker att mary kay är bra, man ser ju inte skillnad direkt och jag får ju endå finnar i bland även fasst jag rengör osv. :P

2009-10-22 @ 09:55:44
URL: http:// heyidisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0