Åsikt


Blir så trött på alla som noppar sönder sina fina ögonbryn. Överallt finns dom. Tragskt nog går det nog aldrig att ändra på. Varför ska man ha 2 kolsvarta streck som ögonbryn? Det ser förjävligt ut. Fjortis ögonbryn enligt mig. Och folk som går med vit foundation på sina läppar? Eller den nya trenden inom att vara fjortis, den vitglittriga ögonskuggan över tamefan hela ögongloben. höll på att glömma att tilllägga när ni använder foundation, glöm inte sminka er på halsen.

Gör så här!
Spara ut era ögonbryn, gå till en salong och fixa era bryn, 100 kr max.
Sluta med foundation på läpparna. Finns snygga läppglans i alla möjliga färger.
Sminka er rätt så kan ni använda den vitglittriga ögonskuggan.
nu ser ni ut som folk :D


Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

Hej ! kollade på lite bilder på "mindre ögonbryn" och så hittade jag din blogg. Själv har jag rätt små ögonbryn, men det är också för att jag inte trivs i "större", men nu håller jag på att låta dom växa ut, för sen ska jag faktiskt gå till en som kan fixa till dom, och även färga dom till någon trevlig färg ;) jag håller helt med dig här, dock är jag bara 14 år och ser såna "folk" lite var som helst, bättre att ha det man trivs i ;) gillar din blogg ! kram :)

2011-10-16 @ 12:36:54
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0