Jag hatar att vara blek


Tog en solning efter jobbet med Fia. Om jag dör så kommer jag dö i hudcancer det är en sak som är säkert. Jag hatar verkligen att vara blek, för det första så tycker jag att jag ser förjävlig ut när jag ser ut som ett spöke och för det andra jag känner mig inte ett dugg fräsh.

Vad dum man är egentligen nu när det är vinter och allt, då hör det ju till att man ska vara blek, men endå så gör man det. OKEJ nu är jag inte den personen som verkligen solar jämt men jag solar väldigt ofta ( för ofta ) Men med måtta enligt mig själv. Åh jag har panik för att jag får alltid samma dåliga samvete då jag lägger mej där i grillen, jag får oftast panik och tänker konstant hela soltiden på hudcancer. Fan jag måste sluta.
Tänkte bara säga det natti.





Kommentarer
Postat av: Myson

du som aldrig solade? klaga inte på mig =)

2009-11-07 @ 10:58:25
URL: http://mycaarolina.blogg.se/
Postat av: Till my

Mina solariumbesök sker inte lika ofta som dina, aldrig varit lika brun som dig aldrig solat lika mycket som dig. Puss



2009-11-07 @ 13:12:23
Postat av: Myson

haha buse

2009-11-08 @ 17:06:07
URL: http://mycaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0