Hjälp



Jag pratar i sömnen, de kanske inte låter som ett särskllt stort problem, men det är de faktiskt. Jag har ropat ut mina egna hemligheter. Enligt andra kan jag även skrika i sömnen, och jag låter inte trevlig utan jag låter tydligen riktigt jävla elak. Har även vaknat upp av att jag skrattat hysteriskt och till och med vaknat upp av att jag gråtit.

För ungefär 1 månad sedan i sömnen hade jag slagit med knytnävarna i väggen , Och jag har samtidigt flåsat, så det har låtit som jag varit med i en boxningsmatch hahaha.

Jag är tydligen värsta psykot då jag sover, verkar ha personlighetstörningar.

 JAG VILL VERKLIGEN INTE PRATA I SÖMNEN ;/


 Någon som vet om det är nå slags sömnstörningar?


Kommentarer
Postat av: kajsa

då är vi två ida!!

jag snackar också i sömnen, varenda natt !!

snackar om allt och ingenting, även mina "hemlisar" och vaknar av att jag gråter.. kan vakna över att jag skratta som ett as också! verkar som att vi ha samma problem! ;)

2009-11-29 @ 23:02:11
URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0