Fredagen i kramfors


Igår åkte jag som sagt till Kramfors, när jag kom fram så åkte jag å Peter in på Sylos och där har dom världens godaste pizzamackor, alltså det är så sjukt jäkla gott. Efter maten åkte vi vidare hem till Peter och gjorde oss snyggare och for sedan i väg på förfest och sen vart det gladarn. Hade sjukt kul med Peter inne på gladarn dansa loss som fan på dansgolvet och kanske en drink för mycket där på slutet. Vi gjorde en repris inne på sylos på hemvägen,grisa ner Niklas baksäte, Fyfan va vi sleva i oss det där då vi var på väg hem.

I morse ville jag fan inte vakna upp, jag skäms så sjukt mycket dan efter och får världens ångest, så sjukt rädd att jag gjort bort mig osv. Så mitt uppe i det där tänkandet knackar det på dörren, så kommer Peters mamma in till oss så sa hon - Ida jag hängde upp din jacka härutan för på en galje så du vet om det, Aha tänkte jag varför då, varför hänger inte den ute i hallen för då? - Jo ida du sa ju att jag skulle ta hand om den, så sa hon att i natt då jag och Peter kom hem hade vi tydligen gått in till Peters tvilling bror och pratat med han, så hade jag jackan på mig inomhus sen kom Peters mamma också in och då hade jag sagt så här - Kan du hänga upp min jacka??? HAHAH åhh vill seriöst dö nu nu nu.. Bortskämd.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0