VECKANS BRA OCH VECKANS SOPA



Kände för en hiss och diss lista,  Men i stället - Veckans bra och veckans sopa. Nu kör jag ;P

VECKANS BRA !


Lovet
. Gud vad skönt det har varit och vilat upp sig. Jag har i och för sig jobbat, men tur och fått sovemorgon varje dag i en vecka, det är nice.

Varit med knub. Alltid lika roligt och träffa denna glada och spralliga person. Jag hoppas jag får träffa henne snart igen.

Happy aquarium. Från början tyckte jag det var töntigt, men nu är jag helt fast i det haha mina små gulliga fiskar.

festandet i fredags. Träffade sjukt mycket människor och jag hade riktigt trevligt.

VECKANS SOPA !

Nathalie uhlan.  Hennes vidriga beteende. Skulle vilja slå hon hårt på käften om jag fick chansen men jag fattar bättre hon är en fis i rymden! 

30+ gubben. Han har till och med vart min lärare och han går på 17 åringar? Tydligen är jag Ida Persson jävligt ful.  Men synd att han är fulare.











Kommentarer
Postat av: Anonym

ja inte fan är du snygg eller :)

2009-11-04 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0