den nya influensan



"Tar man vaccinet så dör man och tar man det inte så dör man"
Därför bestämde jag mig för att ta sprutan idag, det gjorde inte ont och jag har inte fått nå biverkningar så jag tror att jag överlever :) Fasst jag blir mer och mer rädd ju mer jag tänker på att jag tog sprutan, läste nyss en artikel om influsean att en svensk har dött EFTER han tog vaccinet. Frågan är om det är media som förstorar upp allting eller om allt verkligen är sant allt som står i tidingarna. Ja ni fattar nog vad jag menar. Men det har även stått i tidingen att människor har dött för att dom INTE har tagit vaccinet, så det verkar ju som att det kvittar om man tar det eller inte.

Det jag mest är rädd för. Om det är så här att Forskarna som har tillverkat vaccinet inte har forskat riktigt på det, vad kan hända om en månad eller ett år och 3 år? Tänk om det är något slags gifter i det som kan skada mig för livet. 

Åh spyr bara då jag hör ordet v a c c i n. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN ÅÅÅÅÅÅH din dumma jävle, alla är så jäääävla korkade. dom som HAR dött av sprutan har haft sjukdomar före, han hade nyss transplanterat ett hjärta eller va det var :S en helt frisk människa dör inte av vaccinet !!!!!!!

2009-11-27 @ 12:04:29
Postat av: Anonym

Men hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahah jag är inte dum men du verkar var helt jävla dum som skriver att jag är det jävla nolla :) PUSS

2009-11-27 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0