concealer










Detta är en högpigmenterad concealer med neutraliserande egenskaper. En vanlig concealer döljer genom att täcka, Cover all Mix är fungerar som neutraliserare viket betyder att den dels döljer genom att täcker, men framför allt döljer genom de neutraliserande pigmenten.
Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.
Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.
Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.



Själv ska jag slå till på detta :) Hört att detta ska vara as bra.

Kommentarer
Postat av: ems

jag har den :) den är ganska bra faktist! dock tycker jag att den är lite svår att jobba med..

2009-11-11 @ 01:29:18
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja hört det efter som den är uppdelad i 3 delar.



Så ska man täcka en röd finne använder man den gulgröna,täcka blåa mörka ringar använder man den rosa, och den beiga blandar ut färgerna i ljus hyn :D



den verkar bäst!!!

2009-11-11 @ 14:39:32
Postat av: emelie

jag har den och jag älskar den! men blandar man inte ut färgerna med den rosa? jag har alltid gjort det :O

2009-11-11 @ 17:59:33
Postat av: Anonym

Nej inte vad jag har hört iallfall. det är just 3 stycken färger som tydligen ska vara till för 3 oliak problem. :O

2009-11-11 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0