Beröm



Kom i tid till skolan i morse för en gångs skull. Fick ju muntlig varning i går på grund utav min frånvaro, Fasst jag varit där varje dag sen skolan började ( Fina flickor kommer alltid sent hehe.. Så jag tyckte det var dax att passa tiden idag, var där precis halv nio som man ska, och jag fick massa beröm idag av min Engelska, haha kan jag verkligen inte förstå, jag är verkligen sämst på att utala och berätta om saker på Engelska, men jaja alltid roligt beröm. =)

Efter skolan åkte jag hem och tryckte i mig lite choklad sedan såg jag på teve. Strax ska jag ner till stan och beställa en tid för att klippa och färga, och sen jobba fram till klockan nio i kväll!

Måste bara tilllägga en åsikt. Folk som säger brunkräm till foundation, det känns så jäkla 70 tal, låter oproffsigt och allmänt sliskigt. När jag tänker på brunkräm tänker jag på en fjortis som inte kan sminka sig. Tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0