Från irriterad till en tjej med glatthumör



Ändrade planer om Stockholm.
Nathalie sa igårkväll att hon helt plötsligt inte ville åka till Stockholm och jag vart väldigt besviken eftersom att vi hade planerat så mycket vi skulle göra, hade verkligen sett fram emot det! Men inget jag behöver sura mer på eftersom att jag fick en glad överraskning av mamma i morse. Jag, mamma och hennes man ska åka till stockholm på fredag och bo på hotell över en natt så jag är på väldigt glatthumör.

Nu ska jag ner på ica ettan och köpa vindruvor och hyra film ska skutta dit och då menar jag verkligen skutta för jag är så himmla glad =) Ska försöka gå förbi chokladhyllan utan att köpa något, ska bli väldigt roligt och se om jag lyckas kommer klias i fingertopparna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0