Resultatet






Så här vart håret, blonda slingor. En dålig bild men den får duga.


Nathalie kom och gjorde sällskap hos frisören.

Under tiden frisören la i färgen i mitt hår satt jag och Nathalie och planerade om Stockholm

och rätt som det är så säger jag så här till frisören.
  - Jo alltså vi ska ju åka till Stockholm nästa helg. Så skit nöjd.
Hon svarade inte enns, hon hörde förmodligen inte. Skämdes ihjäl och Nathalie satt och asgarva och jag börja asgarva och vart tydligen röd som en tomat i ansiktet.
Hahaha sa inte ett ord efter det satt nästan knäpp tyst.

Nu är jag hemma och har absolut ingenting att göra. Skulle egentligen har gjort en överraskningsmiddag till Mamma och Micke men det får bli i morgon istället, vart så sent jag kom hem .


Kommentarer
Postat av: Mysan

Men va fint det vart snuttan! men otrevlig frisöör HAHA! god paj

2009-07-26 @ 14:21:34
URL: http://mycaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0