Jordgubbar som dom är eller doppade i smält choklad?



Jag har insett att jag äter någon form av choklad varje dag . Jag liksom bara måste, måste ha smaken av choklad.
Idag sa jag stopp till mig själv och fick nöja mig med det som fanns i kylskåpet. Jordgubbar med grädde och det
Smakade nästan lika bra fasst skulle vart ännu godare med att doppa jordgubbarna i smält marabouchoklad.



Efter tallriken med dom goda jordgubbarna städade jag garderoben och fann en vit kjol som jag köpte förra året.
Jag drog på mig den direkt efter som att det är fint väder idag och jag hoppas nu på mer sol så jag kan använda den fler gånger.

mamma ringde mig nu hon sitter även i vardagsrummet.
mamma - IDAAAA johan palm är på teve
jag - skämtar du eller?
mamma- jävla ös
jag- hahahaha klarar mig

Kommentarer
Postat av: Nathalie

söt janet :D

2009-07-28 @ 14:07:06
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0