Hårkontroll




Är ditt hår tunt och risigt? Är färgen utan glans? HÅRKONTROLL är ett kosttillskott komponerat för att ge hår och naglar bästa möjliga näring i form av vitaminer, mineraler, aminosyror och spårämnen. Helt enkelt viktiga byggstenar för hår och naglar.

Hårkontroll innehåller kisel från åkerfräken, havsalger och nässla. Dessutom ett flertal B-vitaminer bla pantotensyra som har en kosmetisk effekt eftersom det byggs in i hårstrået och påverkar dess fuktbalans så att håret ser friskare och glansigare ut. Pantotensyra anses också motverka grått hår.


Hårkontroll det ska ge en starkare naglar och hår ska växa snabbare.

Jag åt dom faktist en månad för typ ett halvår sedan och under den månaden såg jag verkligen skillnad på mina naglar som vart starkare och längre. Eftersom jag är slarvig av mig så slutade jag att ta tabletterna och såg tyvärr ingen skillnad på mitt hår. Men nu ska jag börja äta dom igen och hoppas på att få långt å fint hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0