Vad ska man önska sig i Julklapp.


Alltid samma sak varje år, när man väl får önska sig något så kommer jag aldrig på något speciellt.
Typ Smink och skor bara. Känns tråkigt att önska sig något man kan gå och köpa själv.


Vad vill jag ha? Ny mobil kanske? Eller en bärbar dator som jag verkligen inte kommer få.
Hm ja vi får se vad tomten hittar på åt mig för snäll har jag varit i år.


Fick feber i går, Jag tror att det är den där jäkla influnsa sprutans fel, hade jag inte tagit den hade jag förmodligen inte varit sjuk nu heller. Åh blir så fruktansvärt jävla less. Helt slut i kroppen gick och la mig 8 i går kväll och vaknade sju i morse. 

Hemma från skolan idag men jag känner att jag endå vill/måste jobba ikväll, för det är så jävkla tråkigt att bara sitta hemma och uggla framför teven. Less.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0