To Tell The Truth


Lindsay är en snygg människa :)

Sitter vid skolans dator och kollar på kläder, hittat en hel del men säger som Emelie, SKRIV vart ni köper kläderna.


Man kan avgöra en person inom 20 sekunder, så det är ganska kört om man gör bort sig inom 20 sekunder ( jag vart tvingad att skriva detta av en som fixade datorerna på skolan, undra om han tyckte jag gjorde bort mig ? hehe.


Snart är det lunch och jag har ingen att vara med idag vilket innebär att jag får äta lunch själv. Kul, jag är ju inne alla dagar i veckan i skolan och mina klasskompisar har praktik så det är ju väldigt roligt att sitta mobbad och ensam. Tänkte iallfall skippa lunchen och åka ner till stan i stället, ENSAM eftersom att min syster aldrig svarar i telefon. My varför har du en telefon för om du endå aldrig svarar då man ringer?


Kommentarer
Postat av: Peter

sista meningen stämmer ju in på dig med :p

2009-12-01 @ 11:12:01
Postat av: Myson

Och när svarade du själv sisst i luren ??? vavavav

2009-12-02 @ 12:45:20
URL: http://mycaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0