LEDIG =D


Slutat jobbet för detta år. Börjar igen den 4 januari. Känns som en befrielse, behöver verkligen ledigheten. Nu har jag tid för mig själv, jag har äntligen tid för att träna och det ska jag göra enda fram tills jag flyttar. 

Just det! Igår var jag i stan med Sandra, handlade julklappar, så nu har jag inte många kvar att ge till, köpte även en julklapp till mig själv ett par nya byxor och en ny tröja wööw!.

Tänkte se Riverside nu och sedan krypa ner undertäcker så jag säger godnatt.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad jobbar du med/hur har du skaffat ditt jobb?

2009-12-10 @ 16:18:52
Postat av: Anonym

Dagbladet :) jobbat där över ett år nu. Gick dit på en intervju sen fick jag jobbet.

2009-12-17 @ 20:22:31
URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0