Julen är stressig



Idag har jag följt med mamma och handlat julgodis, samt 2 kassar med mat till my. Har även varit på stan och köpt founddation, en mössa.  När man äntligen var hemma trodde man att man kunde få slappna av en stund men inte, självklart åkte man på städa hela över våningen. Tänkte faktist unna mig en solning senare det förtjänar jag.

Ikväll blir det bingolotto, inte för jag tycker det är säkillt kul eller så, men jag blir tvingad, så då äre bara å spela bingo då, hoppas att jag vinner en massa pengar ;)

Godjul på er, och hoppas ni får en massa julklappar :)

Kommentarer
Postat av: J.L

hatar sånna där väskor. varför inte bara köpa en äkta chanel ?!

2009-12-25 @ 22:51:04
Postat av: Anonym

för dom ser lika dana ut, så de kvittar ;)

2009-12-26 @ 15:41:41
URL: http://heyidisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej de gör dom ju verkligen inte, du har bara inte råd :)

2009-12-26 @ 16:04:19
Postat av: Anonym

Nä tyvärr, jag har inte ett heltidsjobb, lägger hellre pengarna på fler väskor/kläder. Men du verka ju ha råd så du kan väll skicka en på posten ? :D

2009-12-27 @ 22:19:24
URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0