Godnatt



Senaste köpet - Byxor, tröja, julklappar och choklad.
Senaste förälskelse – Peter.
Senast förbannad på –  Inte värt att ta upp, en sak är säker, den här personen har tydligen förståndsproblem.
Senaste sms:set var ifrån – Peter, typ varje kvart HAHAH.
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? – Jag känner mig bekväm i det jag bär nu. Den värsta var väl när jag var tillsammans med Niklas och klädde mig som en punkrockare.
I väskan har jag – Anteckningsblock, penna, kvitton, läppglans, smink och kläder.
Det absolut fulaste som finns – Falska människor. BLÄ
Har du några känslor? – Ja faktist har jag det :) Det borde andra också lära sig att ha.
Mest överanvända ord – Fitta, fan.
Vem är bäst på hela planeten? – Mamma kanske :D
Hur smart är du på en valfri skala? – Vet inte hur mycket jag har i IQ, men det är nog inte på topp jämt haha :D
Till frukost äter jag – MASSA. Typ en tallrik gröt, eller fil, samt macka och ägg, juice och dricker helst kaffe.
Här lunchar jag – Oftast hemma. Om jag äter ute blir det oftast på olika ställen.
Hit går jag efter jobbet – Hem och sover.
Vad tycker du om emosar?- Tycker det är skitfult, men alla väljer själva hur man ser ut =)
På torsdagen vaknar jag - Och är bitter eftersom jag är mogontrött.
Har du någon sjukdom? -  Sjukdom vet jag inte om jag har direkt, men jag har ett slags fel.
Nagelack eller utan? - Nagelack, det är så fint.
Ljugit om din ålder - JAA jämt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0