Hemma i gen

Dom 5 timmar långa bilfärden spenderades med musik och allmänt prat.

Väl framme i Stockholm sheckade vi in på vårat hotell där vi fixade till oss och sedan tog vi tunnelbanan in mot stan.

Efter tunnelbanan skulle vi egentligen gå in till stan eftersom att vi tyckte det var onödigt att åka buss den korta sträckan som var kvar. Det är ju lättare sagt än gjort om man inte vet vart man ska. Men efter ca 45 min utav irande runt beslöt vi oss tillslut för att ta bussen.
 
Mamma och Micke var så gulliga dom hjälpte mig och leta butikerna som jag ville in i och dom hjälpte mig med att ta fram rätt stolekar. Dom gick runt med mig precis hela tiden, vi var inne på alla möjliga butiker men jag hittade inte så mycket som jag förväntat mig. Kännde mig väldigt snål med pengarna trodde ju att jag skulle kasta mig för allt jag såg men så vart det inte utan det vart mer rejäla grejer jag ville handla istället för att shoppa bara för att göra det. När stan stängde så åkte vi och käkade på ett jättemysigt matställe sedan åkte vi tillbaka till hotellet och sov.


Nachos.

 Ett par skor från topshop fick följa med mig hem.


Köpte även en klocka och en kavaj och en klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0