Jag hoppas att det går!


Gick ganska bra att jobba ikväll, sjukt slut är jag !

Imorgon börjar skolan igen, funderar på att hoppa av gymnasiet & göra en annan sak istället . Livet tar ju inte slut bara för att man hoppar av. Jag har chansen när som helst i livet att plugga. Men eftersom att jag inte har tillräckligt med betyg för att komma in på den linjen jag vill så har jag valt att gå Iv, men ska bara gå där ett par månader till och sedan ska jag hoppa av. Hoppa av skolan är egentligen ingenting jag vill innerst inne ,men eftersom att jag har fått chansen att göra det jag vill fasst på ett annat sätt så ska jag förmodligen ta chansen. Det är fortfarande inget som är helt säkert men jag hoppas verkligen att det kommer gå. Varför ska jag gå en linje jag inte vill för? Onödigt, då är det ju lika bra att jag tar chansen jag fått. Om jag vill plugga upp i det ämnet jag har kvar i så kan jag göra det när jag vill. Jaja.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och göra en riktigt god frukost och ska dricka flera koppar kaffe. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0