Sagoland



Nathalie sov över hos mig i natt.
Vi hade verkligen ett spännade samtalsämmne. Vi pratade om vart man hammnar efter döden. Jag sa att jag inte tror att vi hammnar i nått slags " paradis" , utan jag tror att vi kommer till en helt ny värld där vi ska skaffa oss nya kundskaper och om världen och allt kanske ser anorlunda ut. Nått som ser sagolikt ut, Jag tror att det finns andra saker vi ska göra i den nya världen. Jag tror vi har ett slags test i det här livet, den här världen är den enklaste sen kommer vi till en värld som kanske är lite svårare och om man dör gammal så kommer man inte vara gammal i den nya världen utan jag tror att vi kommer bli unga igen och sen gammal, men vi kommer alltid ha samma utseende. Sen när vi dött i den "världen"  så kommer vi till ännu en ny plats, typ värld där det finns andra saker vi kan göra och så om och om igen.


Nathalie vart verkligen rädd när vi pratade om liv efter döden, hon var livrädd att inte alla skulle kunna få plats där haha, hon är så jävla söt..


Jag tror verkligen på ett liv efter döden. Men min uppfattning stämmer nog inte, synd nog haha men tänk om vi kommer till ett slags sagoland.. Åhh längtar tills ja dör men det ska jag inte göra än för jag ska bli minst 100 år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0