en del tycker om att prata högt med sig själv



Är hemma nu.
Klockan 13:00 mötte jag upp Sandra och Matilda, vi gick vidare in till aulan och fick höra när rekorn pratade.

Sedan dela dom upp oss i grupper med våran mentor. Det gick superbra men det var en tjej som jag störde mig på ganska rejält, tjejen satt och snacka med sig själv och hon kolla upp i taket, gjorde konstiga ljud, hon visade ingen respekt över huvudtaget. Dessutom såg såg hon verkligen jättehög ut. Först trodde jag att jag inbillat mig själv att jag hörde hon snacka med taket och väggarna, allt var det var! Men när min och Sandras blick möttes och hon kollade så här på mig " :| " då brast vi båda ut i skratt. Dock jävligt synd om tjejen eftersom att min mentor också tyckte hon verka lite knäpp och inte diskret var hon heller " du verkar vara lite knäpp så dig vill jag prata med efter vi är klar här " Ville bara dö när Solveig sa så haha..

Dock så pratade hon aldrig med den där tjejen det tyckte jag var jävligt synd för jag tycker hon borde låsas in.


Mötte iallfall upp Alexandra efter vi slutat vi gick en sväng på stan sedan åkte jag hem för att käka, sedan jobba som vanligt..

Jo köpte en väska idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0